tisdag 3 februari 2009

NÄR JAG HANDLAR FÖRST OCH TÄNKER SEN

Det är lite risky business det där med att veta att man precis fått pengar på kontot. Händer ibland att man gör lite oförutsägbara saker då. Som igår, då råkade jag klicka hem en bikini lite sådär spontant, tänkte väl att det kan vara dags att börja leta och så... ja, så hittade jag en. Den är ju ruskigt snygg, det är inte det. Det är bara det att jag vet att jag kommer hitta ungefär en miljon andra bikinisar som jag också kommer vilja ha innan sommaren. Typiskt. Aja, sånt är livet, såhär ser den ut i alla fall:
Kan riktigt se mig själv glida runt nere på Bondi Beach i den här liksom. Ohyes. Ja, eller eventuellt på Åhus strand, kan kanske funka det också.

Magnus Betnér i söndags var för övrigt skitbra, kom på att jag inte uttalat mig om det än. Men det var det i alla fall, han pratade om Gud och Jesus och bajssex och lite sånt där. Fint det.

Inga kommentarer: