tisdag 17 februari 2009

-TAKE IT EASY, ALL WE WANT IS COFFEE. -YEAH, T-TAKE IT!

Attans. Jag har blivit kaffeberoende igen. Känns lite som det när man vaknar på morgonen och ens första tanke är "undrar om det finns kaffe kvar?". Det behöver inte ens vara nybryggt, jag gillar egentligen inte smaken sådär jättemycket. Det är koffeinet man vill åt liksom. Fyfan, jag känner mig som Rudolf i Sunes sommar ungefär.

Nästa helg ska förresten Frida och Jeppe (hihi, jag är fortfarande alldeles excited över att dom äntligen är tillsammans, GULLE DOM!) ha inflyttningsfest, en sisådär ett halvår i efterskott. Yay! Party i Värnamo, alltså. Fint det, jag har bara bra erfarenheter av att festa med smålänningar måste jag säga. Tror jag i alla fall. Jessica, du ska också dit eller? Tåg eller bil eller hur gör vi?

Nej, om man skulle ta en kopp kaffe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, jag ska dit och tänka skicka till dig och höra. I och med de är inflyttningsfest kanske det är säkrast att ta tåg eller vad säger du?
Bensin är ju nästan lika dyrt som en tågbiljett också. Så de är ju inte mkt billigare att ta bilen.

Maria! sa...

okej, ja det kvittar mig helt :) tåget it is! vet du om det är fler som ska med, jag har inte hunnit prata med nån?

Anonym sa...

nej, jag vet inte om fler ska med. Bara att Holger hade skrivit yeah eller nått. Men vet inte om hon ska dit. får kanske skicka o höra med henne. Vi kunde iaf. sova över hos Frida. Ska vi beställa biljetterna tsm?