onsdag 11 februari 2009

MINNS INTE SÄRSKILT MYCKET AV IGÅR MER ÄN ATT DET VAR JÄVLIGT HÅRT, ATT JAG LEVDE FÖR TVÅ. ÄR DET MER OKEJ ATT JAG ÄR HÄR NU?

Träffade Slitna-Lotta och Pluggis-Sandra på stan, vi var hippa och satt på Bunna och betedde oss sådär som vi brukar (så som alla andra tycker är skitstörigt, så vi får ju passa på när det bara är vi liksom. In kommer Gösta och I turn to you, typ. Hippt! Whatever).
Sen skulle jag åka hem tänkte jag, men så blev det inte för jag träffade Emelie på bussen och jag kan faktiskt inte träffa henne utan att dricka kaffe, så vi åkte tillbaka till stan och gick till Bunna vi också (så dom tror antagligen att jag inte har något liv där nu, men det stämmer ju så vafan). Fint det. Ja, sen har jag köpt hårfärg. Ska göra som Line och go ännu blondare. Kan ju inte skada, tänker jag. Nej. Blir hippt. Ja. Jo.


Mina finaste störda cp-ungar. Sjukt hippa. Lite kul kuriosa är att jag på bilden är mitt uppe i min värsta fylla någonsin typ. Ja. Jag tror faktiskt det. Härlig kväll. Inte lika härligt dagen därpå. Så kan det gå. Nån som vill bli full med mig i helgen förresten? Blir hippt, jag lovar!

2 kommentarer:

Line sa...

blondes have more fun tyyyp!

Maria! sa...

det är jävligt sant faktiskt. tyyyyyp.