söndag 8 februari 2009

PLAYAN 2008

Titta här vad jag hittade! En liten (ganska meningslös) film från stranden i somras. Jag tror att jag tänkte att jag skulle filma och sen titta på det nu i vinter och tänka typ att jaja, snart är det sommar, då jävlar! Eller nåt i den stilen. Det funkade i alla fall, plus att det har varit värsta vårvädret idag så jag är alldeles upprymd och naiv och tror att det ska bli vår nu, trots att det säkert kommer snöa fem gånger till innan dess. Men jaja. Sjukt fräsch strandlook på mig där i slutet också känner jag. Alldeles rödbränd, fnasig och osminkad sådär. Sexy motherfuckah.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååå, jag känner igen det där. Jag längtar också till sommaren. Då får vi ligga och glassa på playan när vi är lediga från våra sommarjobb :D
Är det i åhus eller yngsjö? För jag tyckte jag kände igen platsen :P

Maria! sa...

ja jävlar! jag har redan köpt bikini, jag tror att det är ett ganska bra tecken på att man är trött på vintern :) och det är förmodligen i åhus, ingen aning om exakt var dock.

Anonym sa...

ååå, de ska jag med göra :D
Är sjukt sugen på det!