måndag 29 mars 2010

KNOW WHA'AH'MEAN? OH, REEEALLY? FANCY SEEIN' YOU HEEH!

Spotify har äntligen lyckats. De har skapat en reklam som inte irriterar mig till bristningsgränsen, det är ett stort ögonblick det här, hörrni! Inte för att det är en särskilt bra eller rolig eller speciell reklam på något sätt överhuvudtaget, men jag blir alldeles glad när jag hör den ändå. Det är den med den engelska killen undrar om du visste att du kan lyssna på Spotify "wherever you go?", och han låter precis som jag gör när jag mobbar Christian och tror att jag pratar snobbengelska, men i själva verket låter jag tydligen som en arbetslös London-bo. Ja, enligt honom då. Vad vet väl han, jäkla halvbritt!

Annars har jag jobbat idag (fick ett sånt där härligt telefonsamtal fem i åtta i morse igen, att vara schemalös är ingen walk in the park, I tell you), sen handlat presenter så det stod härliga till, och ett grönt nagellack som hette "dollar green" (katching!), sen goffat egenbakade kanelbullar och kollat på Svenska Hollywoodfruar som jag tragiskt nog råkat upptäcka och bli beroende av, och detta cirka sju år efter alla andra dessutom, attans! Men på onsdag kommer i alla fall norskan hem till stan, då blir det party och fikor och Malmötrips så det sprutar ur öronen, ja jävlar!

Och sen har dom satt upp en gigantisk bebis på Stora Torg också. Ja, sen var det inget mer.

1 kommentar:

Line sa...

ÅHJA! fikor och malmötripps tills vi storknar!