onsdag 17 mars 2010

POJKVÄNSPIX! JAG VET ATT NI HAR VÄNTAT PÅ DOM.

Jahaja. Tredje dagen i livet efter andra livet. Börjar så smått aklimatisera mig till verkligheten tror jag, men allting känns nytt på något konstigt sätt, även fast allt i princip är likdant som innan jag åkte (förutom att staten inte äger Apoteket längre, och nån tant som heter Anna Anka har blivit rikskändis, jag har med andra ord inte missat något). Satt hela dagen igår och kollade på utbildningar, högskolor, universitet och folkhögskolor, känner mig sjukt peppad på att börja plugga igen! Sweet. Idag hade jag fikadejt med Malin och Sandra på stan, och på fredag ska jag först träffa Emelie, sen har Jenny födelsedagsfest på kvällen, brudhäng hurra!

Saknar fortfarande Christian alldeles för mycket, men det börjar kännas rätt okej ändå. Han är i Chiang Mai (norra Thailand) nu, och flyger hem till England om tre veckor ungefär. Har hittat hyfsat billiga flyg mellan Köpenhamn och Newcastle (där han bor), så förhoppningsvis dröjer det inte jättelänge tills jag får pussa på honom igen. Thank God. Kolla söt han är! Åh.
Snorkling utanför Koh Tao
Julafton, stor "julmiddag" (tacos) på Kanga House med massa fint folk, kuljul!

Han hade dreads i typ två veckor i Byron Bay, innan dom ramlade isär och Inka (tysk tjej) spenderade en hel timme med att borsta ut dom i Sydney...

Min sista kväll i Sydney innan Nya Zeeland

Inga kommentarer: