onsdag 24 mars 2010

IT COULD BE WRONG COULD BE WRONG THIS IS OUT OF CONTROL

Hallå eller. Idag vaknade jag av att bemanningen ringde och sa hej Maria, kan du jobba om typ fem minuter? Så då gjorde jag det. Nu myser jag hemma hos pappa och lyssnar på The Resistance (åh Matthew Bellamy, ska vi gifta oss?). Jaha, nej, annars vet jag inte. Pics från i fredags kanske? Okejrå:
Först åkte vi buss med en Baltazar-pizza, så ofräscha är vi, hejhej.

Sen hittade vi hem till Jenny som fyllde 21 i veckan och var lika snygg som vanligt.

Holger, Sandra och ja, jävligt mycket ränder. Typ.

Sen sjöng folk Singstar. Tom, eh... gillar Singstar. Kan man säga.

Sen såg jag kanske lite väl ettrig ut på posefoton, men det gör inget för dom andra två är ju fina. Ja.

Jenny, Sophie och annan trevlig människa, kanske Jenny hon med? Jag är dålig.

Eh.

Sen blev allt lite snurrigt, vi åkte vi in till stan med fylletaxi-Johan (känns det motiverat att kalla honom det när man bara åkt fylletaxi med honom en gång, kanske?), hängde på Hessle och skrattade åt folk som hade slagge utanför MQ. Hej Kristianstad, gud vad jag har saknat dig!

2 kommentarer:

Line sa...

åååh hessle! åh gud vad jag längtar till och se dig! <3

Maria! sa...

jag med, jag med!! fyfan :D