fredag 8 maj 2009

YOU ARE THE GENERATION THAT BOUGHT MORE SHOES (AND YOU GET WHAT YOU DESERVE)

Det blev en dag på stan med fröken Holgersson idag, minsann. Bra skit, bra skit. Kolla här vilken fantastiskt tjusig skapelse jag hittade på h&m! Maah. Den fick dock inte följa med hem, dels för att den minsta storleken den fanns i var 38 (av detta drar jag slutsatsen att alla spinkiga små Kristianstadtjejer redan har köpt den, inte kul nej), och dels för att jag redan har tusen miljoner klänningar i garderoben. Ja. Men fin var den! Jag ser framförallt förvånansvärt smal ut, det känns ju lite uppskattat såhär inför beach 2009. Ha!


Anyhoo. Med mig hem fick jag i alla fall dom här söta Lotta på Bråkmakargatan-dojjorna (allt som är rutigt accosierar jag till Lotta på Bråkmakargatan, ja), fint som snus va!



Planen för ikväll är myspyskväll hemma hos Sophie, gött det! Och imorgon ska vi ut. Tjolahopp!

Inga kommentarer: