torsdag 21 maj 2009

FETESNOR OINTRESSANT LISTA FRÅN LINE, DEAL WITH IT!

Salt eller socker: Socker tack.
Gillar du ketchup: Ja, helst dansk. Godheter!
Är du glad nu: Jag känner mig ganska munter, ja.
Var du glad igår: Hehe. Det kan man väl säga. *fNizZ*
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Storasyster gör.
Vad dansar du till: Brittan. Och Safety Dance.
Stockholm är: Drygt.
Göteborg är: Underbart.
Kan du sjunga: Nopez.
Mer värt än guld: VÄNSKAP SÅKLART!!!! 11!1
Spaghetti eller makaroner: Nudlar.
Ett land jag helst vill besöka: Japan hade varit sjukt nice. Och USA. Men, first things first: Australien.
Ska bli skoj: Uhum, Siesta? Om jag nu ska dit, det vill säga.
Ska inte bli skoj: Köpa Siestabiljett. Är fattig. Jaja.
Sparar till: Ingenting. Körkort? Fast nej, vad ska jag med det till kanske. Nej, just det.
Väntar på: Just i detta nu; att mitt tevatten ska koka.
Pålägg som gäller: Prickig korv.
Dagens dryck: Vatten. Har varit en rejäl dagen efter-dag. Sånt som händer.

Inga kommentarer: