onsdag 6 maj 2009

NU GÅR JAG IN I MIN ALLDELES EGNA PERSONLIGA HÖGKONJUNKTUR! SÅ DET SÅ.

Klockan är halv ett och jag går och lägger mig med känslan av att allting i tillvaron är på väg att förändras, förändras till det bättre. Det känns som att jag precis kommit ur en nästan ett års (!) lång svacka, och att jag är på väg upp igen nu. Som en konjunkturskurva, ungefär (klassisk liknelse i hv3-kretsar). Ja. Är mer förväntansfull än osäker inför framtiden också. Tror att det beror mycket på det. Det var ett tag sen jag kände så, kan jag ju säga.

Ja jävlar. Känns som en ganska ovan känsla, det här. Ovan men bra.
Godnatt världen.

2 kommentarer:

hannaekstrand sa...

hej! åh tack så mycket :) ja det är underbart att man äntligen ska ta studenten. allt bra med dig? vad händer i ditt liv? :)

Maria! sa...

ja, men eller hur, studenten är nog bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv typ :) känns helt sjukt att det snart är ett helt år sen, tiden har gått så himla fort, fattar ingenting! :) jodå, det är alla tiders med mig, faktiskt. just nu händer inte sådär supermycket, men planerar att jobba röven av mig nu i sommar, och sen i augusti åker jag och några kompisar ner till australien och jobbar i ett år ungefär tänkte vi :) så har en del att se fram emot :D själv då, vad händer nu efter skolan? mer plugg? kram!