söndag 31 maj 2009

DAGENS UNGDOM PRATAR SLARVIGT, OCH DOM LÄSER INTE HEIDENSTAM

HALLÅ ELLER! Vill ni se bilder från Siesta? Klart ni vill. Jag hade ingen egen kamera med mig (typ första gången någonsin, kändes handikappat) så allting är lånat från med-festivalare med varierande kamerakvalitét. Enjoy!

Andra kvällen, jag var ganska vidrigt full men hade roligt jävlari. Bra sak!

Hej Yrrol.

Camp Navelludd blev invaderat.

Du är Johan, jag är Johan! Du är Johan, jag är Johan!


Småttingar från Växjö. Folk var överhuvudtaget ganska små, fick lite åldersnoja där ja.

Ska vi dra en lina eller?

Och varmt var det, ganska ofta i alla fall. Gött kött.

Bästa spelningarna var Markus Krunegård, Navid Modiri & gudarna, Timbuktu och Frida Hyvönen. Bah så alla vet. Nu ska jag kränga fruktsallad och kolla på Shopgirl, sen sova för att jobba imorgon. Såattehh. Hejdå!

Inga kommentarer: