söndag 3 maj 2009

NEJ VAD SÄGER NI, PLUGGA LITE I LUND NÄR MAN KOMMER HEM FRÅN AUSTRALIEN KANSKE?

Gårdagskvällen var väl go eller? Jodå. Började med förfest i Sibbhult, Holger firade födelsedag och det bjöds på massa mat och grejer. Himla fint. Sen blev det en runda till Biljard, där var det väl helt okej tills det träffades på gamla hemskheter, jag fick lite panik (vet inte riktigt varför, men orkar inte analysera mig själv på den punkten mer. Nej) och drog med mig Sandra och Holger därifrån. Mötte upp Line, Matilda och Siesta-Lisa på Hessle, gjorde upp nya planer och hängde med dom till T-baren istället (maha, jag får alltid som jag vill. Eller nåt). Där dracks det drinkar och skakades rumpa hela natten, och jag fick än en gång min teori om att killar från Lund är det snyggaste som finns bekräftad. Japp.

Idag känner jag mig väl dock inte riktigt lika nyponrosig som dagen efter valborg, så tror inte att det blir så himla mycket gjort idag mer än att kolla på Robinsonreprisen och eventuellt poppa en påse popcorn eller två. Men ja. Känns väl rätt befogat det med, tycker jag. Bilder från igår kommer kanske, vem vet. Har inga egna, eftersom minneskortet satt kvar i datorn hela kvällen istället för att hänga med ut på äventyr. I'M CLEVER som Muzzy skulle ha sagt. Jaja.

Inga kommentarer: