lördag 2 maj 2009

SATURDAY NIGHT ENGINE

Ikväll ska jag och mina brydar fira världens bästa Holger som fyllde tjugo i måndags. Det är tal om att besöka Banken i afton (jag var i och för sig mer pepp på T-baren, men det var också typ bara jag som var det, bah), så nu ska jag väl slänga mig i duschen och sen försöka fundera ut nåt finurligt att ha på mig. Blir antagligen nya Gina-linnet med fransk text på. Eller nåt. Sweet!

Träffade förresten min fyra år yngre kusin på stan idag. Han har blivit längre än mig, och, om jag får säga det själv, riktigt stilig minsann. All you högstadiekids in Åhus - look out! Haha. Men ja. Ytterligare ett exempel på hur gammal jag har blivit, återigen. Kul.

Och Line: Ja, jag är aspepp på grillning i parken! Make it happen, typ. Japp. Ååååh nu spelar dom Sweet Jackie med Sugarplum Fairy på P3, nostagi!! Nu: dusch. Hej svej.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Den låten hörde jag också precis på P3 :)
Ska också in i duschen nu, ses snart!

Maria! sa...

see you soon, spoon! :)