torsdag 16 oktober 2008

- OH MY GOD, YOU'RE WEARING YOUR LORENZO LAMAS AGAIN? - MHM

Allt som oftast luktar jag klor när jag sniffar lite på mig själv nuförtiden. Jag gillar't.

Förutom att simma har jag idag framkallat 118 bilder på fina människor och fina händelser från de senaste två-tre åren ungefär. Dom ligger på köksbordet nu och väntar på mina scrapbooking-skills (som inte är särskilt omfattande om man frågar Monica, ha!), så resten av veckan är väl i princip räddad. Min lilla mor har lämnat mig åt mitt eget öde fram till måndag, och frågan är väl om man inte skulle utnyttja det lite genom att dricka alkohol med sina vänner? Kanske? Fast ärligt talat är jag lite trött på att vara festfixaren i vår umgängeskrets, och dessutom ska jag ställa till med tjejkväll nästa helg. Så jag tror jag hoppar.

Annars kan man göra som Holger och ringa mig när jag sitter och muttrar i min ensamhet, och fråga om man får komma förbi och "hänga" som vi ungdomar uttrycker oss. Jag blev så himlans glad, vi kollade på Make me a supermodel och drack mitt nyinköpta blåbärste och pratade om livet. Så får man jättegärna göra!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är också trött på att fixa o dona med sådant...känns som om de bara är du och jag som gör de.

Å, vad kul! :D jag vill med göra en scrap book!

Och sådant är trevligt när någon bara vill komma o hälsa på, spontant o trevlit....men tyvärr så händer de aldrig :/