tisdag 21 oktober 2008

BLOGGTIPS



Ni måste läsa Hanna Fridéns blogg om ni inte redan gör det. Jag började läsa den för några veckor sen och fattar inte riktigt hur jag klarat mig utan henne hela livet (typ). Jävligt jävligt jävligt bra. Hon vann "årets kaxigaste blogg" (eller nåt liknande) på Blog Awards, bara en sån sak. Fast ja. Jag tycker nog mer att hon är mer smart än kaxig. Och jävligt snygg också. Läs läs läs.

Ikväll har jag lyckats bränna min allra första DVD, alltså helt själv utan hjälp. Jag inser att detta kanske inte låter som någon större bedrivt, men i vanliga fall har jag en pojkvän, eller eventuellt en pappa eller lillasyster, som gör sådana här grejer åt mig. Hade ingen av dessa tre tillgängliga idag, så vad gör man. Man gör det själv, det är fanimej vad man gör!

Nu ska jag kolla på House. Hoppas inte detta avsnittet suger lika mycket som förra. PUSS.

Inga kommentarer: