torsdag 9 oktober 2008

DET GJORDE MIN DAG

Jag fick en alldeles fantastisk liten kommentar till ett inlägg jag skrev i söndags. Jag citerade Scarlett Johansson i Lost in Translation och lade upp en bild på mina fötter som jag tog för något år sedan. Mest för att jag gärna ser så många likheter mellan mig och Scarlett Johanssons karaktär i Lost in Translation som möjligt, eftersom att hon är alldeles underbar. Igår såg jag kommentaren. Den löd såhär:

"One of my favorite movies.
Interesting toes.
Greetings from Madrid."

Liksom! En liten spanjor som tycker att mina tår är intressanta. Ja, jag säger då det. På internet kan man hitta vad som helst. Efter lite undersökningar kom jag fram till att killen tydligen är någon slags poet eller konstnär eller nåt. Djupt.

Ja jävlar.

Inga kommentarer: