onsdag 8 oktober 2008

OH IT'S ONE OF THOOOSE DAYS, IS IT?

Hyfsat effektiv dag idag får jag nog ändå påstå. Först tre kilometers-rundan och så en kopp te på den (måste kolla om Teapot har rabarber/grädde-teet som jag köpte på Gerdas i Kalmar, det är snart slut och jag har cravings efter mer. Magiskt gott.). Sen släpade jag mitt fat ass in till stan och skrev in mig på Nya trafikskolan, tjena vuxenlivet här kommer jaaaag!! Typ, och förresten så är nog deras receptionist den mest nervösa människan jag träffat. Anyway, sen gick jag till badhuset och simmade fyrtio fucking längder för att min rygg inte ska braka ihop när jag är typ tjugosju. Heja.

Samtal mellan mig och Jesper, som jag träffade när jag precis var klar:
J: Jag ska motionssimma!
M: Jag med, eller jag har precis gjort det.
J: Jag hatar det.
M: Jag med.
J: Aja, det är gött.
M: Japp, hejdå!
J: Hejdå!

Jag satte mig i bastun trots att det är det värsta jag vet. Och sen gick jag fanimej hem till Österäng, mest för att jag inte hade busspengar och inte vågade ta ut en hundralapp till och därmed inse hur jäkla fattig jag är. Sucks to be arbetslös, om nån nu hade missat det.

Oh well, det ska nog ordna sig för mig med ska ni se.
Hej.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja de har rabarber grädd te :) både svart och grönt :)

Anonym sa...

ja maria det kommer att ordna sig :) I belive in you girl!! <3
Och du har varit duktig idag :D Önskar att jag också var så flitig och effektiv!
Vi får hitta på ngt snart, tycker jag allt ! :D

Maria! sa...

allrighty, då ska jag införskaffa det snarast! :) och ja, det får vi absolut göra, jag är i princip tillgänglig dygnet runt tills robin kommer hem iaf :) ring ring ring!

Anonym sa...

I call you girl, så ska vi hitta på ngt trevligt! :D