söndag 30 augusti 2009

UPDATE:

Imorrn aker jag och Lisa till en gronsaksfarm vid Tambourine Mountain for att wwoofa lite, kuljul! Far se hur lange jag stannar dock, vill nog tillbaka hit till Brissie ganska snart och jobba. I vilket fall som helst sa kommer jag nog vara ganska internetlos ett tag framover, men om man vill kan man ringa mig pa 0404902904 om man kanner att man vill slosa en massa pengar. Hurra, typ! Ska nog vara nat nummer dar framfor ocksa antar jag, +61 kanske? Vad vet val jag. Nu ar klockan kvart over tva pa eftermiddagen och jag ska lagga mig i min bunkbed och ta igen nagra timmars somn tror jag. Valbehovligt - ja. Hej med er.

1 kommentar:

Christian Lundmark sa...

Hej Maria!

Sa du provar pa att wwoofa, det gor jag med, jag fullkommligt alskar det! hoppas du far en fantastisk tillvaro vartan du an ar! forovrigt tycker jag att ditt foregaende inlagg var fantastiskt vackert, om du vill far du garna bli gastbloggare pa min blogg och publicera det inlagget pa min blogg ocksa, precis som det ar skrivet av dig plus ev. lagga till lite extra text om du sa vill... later detta intressant kontakta mig pa christian_lundmark@hotmail.com sa kan vi prata mer om det. ha det bra! the-pink-christian