söndag 9 augusti 2009

YO!

Hej fran Sydney! Underbara stad, fan. Helt sjukt nice har, ni skulle sett. Sag operahuset idag, galet stort och allmant snyggt sadar. Bor pa ett hostel som ar skitdyrt, men det gor inget for vi bor har gratis fram till onsdag. Sen blir det sunk! Haha. Folk har ar sjukt trevliga ocksa, hjalper en med allt man behover och undrar. Stor kontrast till Sverige dar, ja. Just nu sitter jag bredvid en italienska som pratar porrigt med sin pojkvan (i guess) pa skype, lite laskigt. Hehe. Aja, skulle bara saga att jag levde typ! Flyget ner var bland det drygaste jag varit med om, fyfan. Tur att det drojer innan jag maste gora samma grej hem igen. PUSS PA ER ALLA FINA FOLK HEMMA, jag saknar er men inte Sverige. Ja. Sa ar det. Nu ska jag aterga till girlsen och varan bag in box. Later skaters!

Inga kommentarer: