tisdag 4 augusti 2009

DO I LOOK LIKE I SELL DRUGS?

Hallå eller! Allt bra idag, kompisar? Ah, men gud va bra. Vet ni vad? Nu är det ungefär 72 timmar kvar tills jag sitter på ett Boeing 747-plan (åååh, det är ju ett Kent-plan! Det har jag inte sett förrens nu! Hehe. Nörd?) som befinner sig någonstans mellan Stockholm och Bangkok. Det känns - som alla förstår - ganska galet. Ja. Men! Tro inte att ni blir av med mig för det. Nej nej, nu ska jag marknadsföra mig själv så det står härliga till förstår ni:

Om man klickar här så kommer man till min Resdagboken-sida. Där är det väl tänkt att man ska skriva lite dagbok och lägga upp bilder och sånt kanske? Jag vet inte riktigt än, men har fattat så mycket som att det finns en e-postlista man kan skriva in sig på, och då får man tydligen mail när jag har lagt upp nåt nytt. Håhå, det där lät ju inte lite töntigt. Jaja. Jag tvingar ingen.

Som om inte det vore nog, så finns det även en gemensam blogg som är skapad enbart för den här resans skull. Den hittar man här, och där kommer vi väl försöka skriva en del allihopa. Om man nu mot förmodan även skulle vilja veta vad de andra fyra pysslar med. Hehe.

Ja, och så kommer jag ju såklart finnas kvar här på rödljus, kan ju inte överge min lilla bloggbebis liksom. Och ja, facebook och grejer också såklart. Vet dock inte alls hur mycket tillgång till internet jag kommer ha, men ja, som Fredrik konstaterade igår när jag trodde att jag behövde köpa en tändare på Claes Ohlsson - "Det är ju faktiskt inget u-land du åker till!". Nej. Så sant.


Annars känner jag mig ungefär såhär pepp större delen av tiden. Resterande tid präglas mest av lite ångest och lite stress och annat dumt ska erkännas, men här är vi faktiskt optimister så nu fokuserar vi på det positiva! Jävlar i.

Inga kommentarer: