tisdag 19 augusti 2008

NY DESIGN YO YO YO!

Jag har hottat upp bloggen. Tycker jag själv iallafall.

Idag har jag betett mig väldigt arbetslöst, vakande halv nio och beslutade mig för att sova bort hela dagen (står inte ut med all tristess) och vaknade sedan kvart över ett. Fattar inte att folk klagar över att dom ska börja skolan igen, jag hade lätt kunnat gå om hela trean. Och jag har totalt förträngt paniken jag hade sista två månaderna känner jag nu, haha!

Men på fredag är det i alla fall fest hos Emma som ska flytta till Kalmar. Det ska bli trevligt, och jag hittade en klänning att ha på mig som jag köpte i början av sommaren och inte använt en enda gång. Kände mig lite som Lindsay Lohan eller nåt, hehe.

Och igår tröttnade jag på håret igen, så jag slog till och klippte hellugg. Det blev FIERCE som Christian i Project Runway skulle sagt. Tror jag.

Det här blev ju ett meningsfullt inlägg. Hejdå.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Din blogg har blivit skit snygg! Var stolt! :D

Maria! sa...

hehe, man tackar!

Anonym sa...

Jeej party på fredag! Då får vi planera vidare på vår blogg :D. Oj jusste jag har helt glömt bort att skicka bilderna till dej :O sätter mobilen på larm och gör det när jag kommer hem ;)

Maria! sa...

jeej, party party. haha, gör så!

emma leyman sa...

Christian i Project Runway är min största idol i Livet. Ses på freetaaag!

Maria! sa...

åh eller hur. världens bästa bög tror jag, haha :) det gör vi!