lördag 6 juni 2009

UNTROUBLED BY THE CHAOS OF OUR LIVES

Glider runt i lägenheten och piffar lite inför kvällen. Blir nykter (!) förfest hos Sophie ikväll, hänger på mest för att jag inte träffat mina små chickies på en hel evighet (typ... två veckor? Alldeles för länge, i vilket fall). Sen ska dom till Banken och jag ska dra vidare på egna äventyr, typ. Hehe.

I alla fall, det jag skulle komma till var att jag nu, efter en alltför alkoholiserad Siestafestival, planerar att ha en vit månad. Eller, ja. En månad är kanske lite att ta i. En vit... period? Ja? Ja! Känner att min lever skulle behöva det, litegrann. Men! Den tjugonde blir det party jävlarimig! Då drar jag till Oslo och firar världens bästa norska som fyllde tjugo för ett tag sen. Fint eller! Ja. Som fan.

Ha en fin kväll nu lovers, så ska jag försöka ha det jag med.
Laterz!

2 kommentarer:

Line sa...

WOHO det kommer bli så jævla party! BIGTIME DANCYTIME! :D

Maria! sa...

norskt dancytime, kan det bli bättre eller? :D