torsdag 4 juni 2009

JAG SAKNAR ORD, JAG SAKNAR TANKAR DOM JAG HAR ÄR GAMLA, ANVÄNDA PÅ MÖRKA PLATSER SOM JAG HELLRE GLÖMMER ÄN HAR KVAR

Den här senaste veckan har gått alldeles för snabbt. Har inte riktigt hängt med, känner jag. Det är en hel vecka sen jag var på Siesta, låg på en filt utanför tältet och funderade på om det inte var dags att korka upp en bag in box eller nåt. Shit. Känns som i förrgår, ungefär. Sen kom jag hem i söndags, gick på lillasysters födelsedagskalas (där mina släktingar skrattade åt mitt ganska fruktansvärt bakfulla tillstånd), och sen har jag jobbat järnet tre dagar i rad nu måndag, tisdag, onsdag. Nu är jag ledig fram till tisdag och förstår inte vad jag ska göra med mitt liv, ungefär. Andas lite, kanske? Ja.

Så nu sitter jag här, andas, dricker iste, lyssnar på Hallå P3 och stör mig på ignoranta människor som inte kan motivera sina tröga åsikter. Fint det. Klippa luggen lite nu? Ja!

Inga kommentarer: