lördag 20 juni 2009

NEONSKYLTAR PÅ GATORNA SÄNDER LJUS TILL MIG OCH SKATORNA

Nu har det varit midsommar också va. Jag var hos Frida och drack vin och åt jordgubbar och hade en himlans fin kväll. Sen åkte jag hem (för jag ska faktiskt sitta på ett tåg klockan tio i åtta imorgon, suck on that typ), på bussen hittade jag en glad Matilda och sen gick jag längs Prästallén och lyssnade på Håkan och kände mig göteborsk, typ. Och fotade ovanstående mästerverk. Så fruktansvärt töntigt av mig, men vem bryr sig. Nej. Nu ska jag skriva en rad om Fredrik, för han ringde och sa att jag skulle det ("skriv nåt om mig på din blogg!!"). Så nu gör jag det: Hej Fredrik! Hoppas gudstjänsten var fin och att du hittar Stoffe och dom igen. Du är Johan, jag är Johan! Hejdå. Nu ska jag sova. OSLO IMORRN ELLER! Eller ja, idag blir det ju. Ja. HEJDÅ!

2 kommentarer:

Fredrik Svensson sa...

du är johan och jag är johan! nu åker jag över bron till kalmar! tacka gudarna för 3g-telefoner och opera i telefonen.

Maria! sa...

haha, opera! gud va mysigt. :D