måndag 15 juni 2009

SIPPIN' ON THE SWEET NECTAR

Vet ni vad, kompisar? Jag har sommarlov den här veckan! Ja, alltså. Om man ska vara tråkig kan man ju säga att jag har haft sommarlov sen... februari. Men, ja. Jag menar att mitt schema inte börjar förren på måndag, och sen är det fetejobba som gäller fram tills kvällen innan jag åker, ungefär (vilket är skitbra, såklart). Så denna veckan är min enda nästan helt lediga vecka på hela sommaren (ska hoppa in och jobba dag på torsdag bara), vilket innebär att jag måste utnyttja den till max! Såhär ser planerna ut hittills:

Måndag: Shoppa skor, färga folks hår och eventuellt hänga lite i parken med lillasyster.
Tisdag: Fylla i tatueringen, jatack.
Onsdag: Roadtrip med chixen, vi ska försöka ta oss ner till Kivik och... ja, se vad som händer, typ?
Torsdag: Jobba. Men det gör inget, för jag ska vara på 6:an. 6:an är bäst.
Fredag: Då är det tydligen midsommar (var helt säker på att det var nästa vecka, men tydligen inte), då blir det brudmys hemma hos Frida.
Lördag: Norge! Hej Line! Vi ska fritere mor din!
Söndag: Eh. Typ... åka hem. Och vara glad.

Bra eller! Japp. Nu ska jag koka te och väcka Sandra, sen ska vi väl sätta igång med det hära dårå. Hejsvej!

Inga kommentarer: