lördag 13 juni 2009

OCH DEKADENSEN ÄR HÅRD, ALLA MINA VÄNNER HAR GETT UPP SÖMN. DEKADENS ÄR SÅ SVÅRT, OCH JAG HAR ALDRIG FÅNGAT EN ENDA DRÖM!

Gårdagen var fin och full. Min vita period går åt helvete, ja. Men vem bryr sig, det är ju faktiskt himla kul att dricka. Kul är bra. Så. Ja. Kvällen började i en regnig Tivolipark, fortsatte med lösgodis, cider och vattenpipa i en lägenhet på Norretull, ett litet besök på Biljardkompaniet och slutade på efterfest med gitarrer och Mainiac-dans tillsammans med några himlans fina nyvunna bekantskaper i Åhus. Hemskt fint, hörrni! Bra kväll.

Nu ska jag laga kycklingmiddag till mig själv, sen duscha och piffa inför kvällens bravader. Ska till Kiaby av alla ställen, och fira herr Larssons tjugoårsdag. Gött kött! Vad hittar ni på ikväll?

2 kommentarer:

emma leyman sa...

Åh! Kiaby! Stoffe som ska firas? Hälsa!! :)

Maria! sa...

jajemänsan! det ska jag absolut göra, och du, grattis till lägenheten för i hellskotta! :D