måndag 28 juli 2008

MY STYLE IS THE BOM-DIDDI-BOM DI-DANG DI-DANG DIGGI-DIGGI

Alltså, jag hade en grej i huvudet innan idag som jag tänkte skriva ett skitsmart inlägg om här. Men det försvann lika fort som... Äsch, jag är så dålig på liknelser. Ni fattar. Det försvann.

Så istället blir det ett tråkigt detta-har-jag-gjort-idag-inlägg. Ha!

Idag vaknade jag klockan sex och funderade bara i cirka en halv minut på att ringa och sjukanmäla mig. Framsteg. Sen åkte jag till jobbet (alltid när jag sitter på bussen på morgnarna har jag Ebba Gröns Vad ska du bli på hjärnan, "gå upp gå till jobbet jobba jobba äta lunch, samma sak händer imorgon, jobba åka trick hem och sätta sig och glo, det är inget liv det är slaveriiiii!" Det är lite tragiskt.) och lekte med mina tanter. Jag har kommit fram till att jag kommer att sakna de när jag slutar. Hulda och Anna-Lisa och Ina och Karin och Arne och Kalle. Hoppas jag blir lika söt när jag blir gammal (fast utan demens helst).

Efter jobbet åkte jag hem till Rebecka och satt utanför hennes hus en stund i väntan på att Sandra skulle dyka upp. Det var varmt och gött.

Såhär ser det ut på Rebeckas gård. Gult är fint.
Vi tittade på tv och snackade skit och gjorde en smaskig köttfärspaj till middag. Sen traskade jag hem över Långebro och det var också varmt och gött. Nu saknar jag Robin och lyssnar på Teddybears.


Hejdå!

Inga kommentarer: