söndag 13 juli 2008

I celebrate myself, and I sing myself

Namn: Maria.
Hårfärg: Ehh. Ganska oidentifierbart just nu, men det ska bli typ ljusbrun-rödaktigt. Hoppas jag.
Ögonfärg: Blå.
Längd: 1.73.
Familj: Mamma, pappa, Rebecka och Sandra.
Intressen: Musik, foto, film, fest.
Gör: Sommarjobbar på Charlottesborgshemmet. Städar och lagar mat och klappar gamlingar ungefär. Fint det.
Tatuering: Jodå. Min lilla katt.
Piercing: Verkligen inte.
Äter: Inte så mycket för tillfället. Mår illa av allt typ. Blä.
Dricker: Te, mest hela tiden.
Favoritaffär: Topshop
Kan prata: Ja, oftast.
Sånt som gör mig glad: Fin musik, fnittriga vänner och mjuka händer.
Sånt som gör mig ledsen: Oärlighet.
Kroppsdel jag gillar: Nyckelben. Det är en fin kroppsdel. Och ryggar!
Kroppsdel jag inte gillar: Tånaglar är lite creepy.
Favorit plagg: Mjuka koftor och söta klänningar.
Favorit färg: Svart är snyggt.
Om du vill göra mig glad: Lova mig att allt kommer bli bra igen.
Jag är rädd för: Mörker
Önskar jag kunde: Spela cello. Eller trummor. Eller vad som helst.

Inga kommentarer: