torsdag 17 juli 2008

OCH SÅ EN SÅN HÄR OCKSÅ VA:

DAGENS KLÄDSEL: Blå-vit randig tröja och beiga (stava?) shorts.
DAGENS SMINK: Inget, lite mascara kanske.
DAGENS FRISYR: En lilla My-knut och en hjärt-klämma i luggen.
DAGENS HÄNDELSE: Såg sista avsnittet av ANTM, säsong 10. Tjockisen vann.
DAGENS VILL HA: Mamma ifred.
DAGENS SJUKA: Illamående. Har varit det i två veckor eller nåt. Jag är nog gravid.
DAGENS SAKNAD: Robin.
DAGENS SKADA: Jag känner mig hyfsat hel och ren.
DAGENS STÖRIGASTE: Att inte få ha mamma ifred.
DAGENS DROG: Laakso - High Drama.
DAGENS ÅTERSEENDE: Dom som kom tillbaka från semestern (som jag inte ens känner)?
DAGENS ROLIGASTE: Framkallade bilderna till mina student-tackkort och satt och pysslade med det. Var kanske inte så värst roligt när jag tänker efter. Anyways.
DAGENS TRÅKIGASTE: Jobbet var rätt segt idag.
DAGENS FINASTE: Åh, kommer inte på nåt. Det har varit en väldigt medioker dag. Usch.
DAGENS KRAM: Fick ingen.
DAGENS PUSS: Fick ingen.
DAGENS FAVORIT: Johannas sexhistorier på fikarasten.
DAGENS SNYGGASTE: Den randiga tröjan (har återupptäckt den lite).
DAGENS KÖP: Studentbilderna.
DAGENS GODIS: Inget godis idag, krängde för tre veckor igår.
DAGENS HUMÖR: Tjock och ensam. Hehe, fint det.

Inga kommentarer: