måndag 21 juli 2008

PUT MY CD'S BACK IN ORDER

När man har en mamma som typ aldrig är hemma nu för tiden, får man ta smällen och ansvaret att fixa grejer på egen hand. Typ mat, tvätt och disk. Så de senaste två dagarna har jag och Sandra lekt housewifes som aldrig förr. Igår gjorde vi värsta tacosen, och idag har vi tvättat och jag har diskat och plockat upp lite här (tyvärr ser här ändå ut som fan, men det skiter jag i för jag är arg). Allt gick fläckfritt, förutom att vi fick altzheimers och glömde sista tvätten i torkskåpet, så tanten efter oss ringde på porttelefonen och gnällde lite. SORRY SORRY DET VAR ABSOLUT INTE MENINGEN sa jag inte. Men något liknande. Så kan det gå.

Nu tycker jag vi kollar på lite snygga tyskar som Yvan har hittat:






(bilder: Facehunter)

1 kommentar:

Anonym sa...

Den sista tjejen var grymt fin!

mvh Little Peaché