fredag 30 april 2010

SOCKER, NÅGON?

Alltså, nej. Drömde att jag hade en enorm Ben & Jerry's chocolate fudge brownie-tub i händerna, den var sprinklad med krossade m&m's och jag kände mig alldeles underbar inuti. Sen var jag tvungen att ställa ifrån mig den av någon anledning, och innan jag hann hitta den igen vaknade jag. Sicken jäkla downer va. Ingen bra start på morgonen det här, känner mig ofullständig på något sätt. Och lite smutsig.

Men nu deppar vi inte för det, nu firar vi istället att jag har fått en helt oväntad semesterersättning insatt på kontot med att beställa hem den här fantastiska bläääzern (fyfan, fulaste ordet i hela svenska språket. Eller ja, engelska språket. Eh) kanske, jatack? Tack tack. Nu ska jag ha en achiver-dag här, den börjar med att fortsätta välja och redigera bilder till arbetsprovet och att lyssna på underbara Nour el-Refai i Morgonpasset. Sweet.

Inga kommentarer: