onsdag 28 april 2010

FUNNY RETARDATION

Tjugoåttonde april, hej hej. Idag har följande hänt:

- Jag rände runt på stan och beställde blommor och mojs till brudbuketten jag ska göra på lördag, tjoho! Blir nog bra, kanske. Var ungefär sjuhundra år sedan jag ens höll i en blomma, men det kanske sitter i ryggmärgen? Vad vet väl jag. Orkar inte stressa över det i vilket fall som helst.

- Fotade fina körsbärsblommor och var glad över att jag kunde vara utan jacka och halsduk och vantar. Hände inte i England, tell you what.

- Åkte hem till mamma för att leta upp min Australien-karta (failade) och hittade ett brev från Mittuniversitetet. Uppgiften till arbetsprovet jag ska skicka in för att förhoppningsvis kanske kanske kanske komma in på bildjournalist. Är sjukt pepp på detta, har en liten plan som hade varit grymt om den hade hade funkat. Men vi får se!

- Dampat loss lite på min dator (fyfan i hela helvetet vad retarded den är för tillfället, måste seriöst fixa en egen laptop snarast), men ändå haft ett somewhat successful Skype-samtal med Christian, som för övrigt kommer hit den 20:e maj, hurra! Nej, vi är inte alls det beroende av varandra och får typ panik om vi inte har ett fast datum när vi vet att vi kommer träffas nästa gång. Inte alls.


Laterz navigatorz (jeg er så flink!)!

1 kommentar:

Jessica sa...

låter fin fint! :) Måste hitta på ngt snart maria!