torsdag 8 april 2010

BRA SAKER JUST NU:

1. Att det är torsdag idag, vilket innebär att det är tre dagar kvar tills söndag, och tre dagar är ju faktiskt ingen big deal, för att citera en känd hamburgerkedja (men nej, varför gjorde jag det för, jag hatar mcdonalds?).
2. Att Magnus Tingsek är så underbar och sjunger för mig hela dagarna. Det är han och Timo, för tillfället. Åh.
3. Att jag precis genomförde en hel nog-del på ett gammalt högskoleprov, och det gick INTE åt helvete! Det gick i och för sig inte särskilt jättebra heller, men man ska vara glad för det lilla har jag hört.
4. Att om ungefär en timme sitter jag med några av mina brudar och myser på HoB med en vaniljlatte och nåt tjockt fika framför mig, winner!

Och på tal om att vinna så såg jag nåt ganska kul på stan igår, håhå! Inte för att jag är bitter eller så (jag är faktiskt inte det längre), men hello nerköp! Ja, jag är en hemsk människa, men jag har heller aldrig påstått nåt annat. Nu ska jag se om min lilla man är färdig med att sätta upp väggpanel-something-something i sin mammas kök och kanske finns tillgänglig för en liten Skypedejt, vem vet?

Inga kommentarer: