söndag 1 mars 2009

SUNDAY HOLD MY HAND

Fin helg, vi åkte massa tåg upp till Frida i Värnamo och partajade. Bra skit, som synes i inlägget här under. Jao. Åkte hem igår, sen däckade jag i soffan alldeles för många timmar. Lite smått bakistrött sådär. Lite.

Kom förresten på att det är nu nästa vecka som Navid Modiri & Gudarna spelar på Konserthuset här i stan. Det var ju meningen att jag skulle se det tänkte jag, men nu vet jag inte om jag vill längre. Ellerja, jag vill, men alltså... nej. Den här staden är för liten, så mycket kan vi ju säga. Uschja. Jag hatar att jag älskar den. Ungefär.

Annars spenderar jag väl mest den här söndagen med att glida runt i mina nya MQ-tights och kolla på Vasaloppet (fast ja, det är slut nu, Sverige vann tjoho!) och Punk'd. Fick pengar i veckan, så shoppade loss i Värnamo i fredags (ja, dom hade affärer där, who knew?), hittade ett par gah!-iga jeansshorts på H&M bland annat. Orkar inte visa hur dom ser ut dock, för jobbigt att dra av och på tightsen. Haha. Japp.



Nu är det förresten vår (för det är mars), jag ska plocka fram mina tygskor och hoppa hopprep varje dag, la-la-laaa! Så, hejdå med er.

Inga kommentarer: