tisdag 31 mars 2009

DU ÄR RÄTT UNG JAG ÄR ÄLDRE ÄN DU, MEN DU RÖKER SÅ JAG SKULLE SÄGA ATT VI ÄR PLUS MINUS NOLL

Idag har jag sprungit på stan och fixat födelsedagspresenter så det stod härliga till, och samtidigt funderat på varför det är så sjukt många som fyller år ungefär nu. För det är verkligen det, typ hälften (?) av alla jag känner fyller nog år på våren. Måste ju rimligtvis innebära att folk ligger extra mycket med varandra i typ... juni, juli. Eller? Jo. Det kan nog stämma, semester och sånt liksom. Midsommarfyllor. Ja ni vet. Hehe.

Och lite herregud, för imorgon ska jag lämna blod för första gången. Känner mig lite smått kissa-i-byxan-jag-kommer-dö-nervös, men det låtsas vi inte om. Nålen är galet stor. Uhh. Har jag tur så kan Rebecka fixa så hon kan göra det på mig (hon jobbar på provtagningsavdelningen på CSK, det ligger typ bredvid blodcentralen), så i så fall kan jag ju skylla på henne om jag, ja jag vet inte, svimmar?

Ja, nej, jag ville nog inget mer idag. Hej med er!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Vilka har du köpt presenter till? :)

Maria! sa...

mamma och storasyster :) sen är det ju malin, frida, sophie och holger där i typ samma vecka, wihoo!

Jessica sa...

Ja de är ju de och sen har jag min farfar med och min moster...så vi har lika många att köpa paket till :)