fredag 6 mars 2009

FREDAGSFLÖRTEN, YAY!

Åh. Hörde precis världens gulligaste Fredagsflört (i Christer, i P3 för er som... lyssnar på Rix fm?) någonsin. En bisexuell tjej som hette Twiggy som tyckte om att sitta i skogen och titta på småkryp och en kille som hette Fido (?) vars största intresse var ugglor. Dom var veganer bägge två och ja, made for each other verkade det som. Åh. Så himla fint. Jag vill också bli kär. Eller, nej förresten. Det vore kanske dumt. Ja. Tror jag? Äsch.

Förresten, kolla vilka snygga ciderburkar jag hittade på Systemet igår. Har ingen aning om hur dom smakar, har en svag känsla av att jag inte är sådär superförtjust i vinbärscider dock. Woops. Känner att jag ibland kanske går lite för mycket på utseendet med såndana här grejer. Hm. Aja, jag gillar JP i alla fall. JP är en klippa (internt, mhm). Yes, fest ikväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får skicka bilderna till mig sen på msn :)