fredag 20 mars 2009

A PICTURE


A picture of you in your room:



A picture of you very drunk:

Fast ja, jag tror i och för sig att jag är ganska average drunk här. Men det ser ju lite värre ut, kanske.

A picture of you on your birthday:

Fyra år, yay!

A picture of you as a child:


A picture of you in one of your favorite outfits:

Eh, ja. Linne från Gina Tricot och tygblomma från H&M typ.

A picture of you making a goofy face at the camera:

Sexy mothafuckah.

A picture of a night you regret:

Mest för att jag kände mig lite off hela kvällen och gick hem när alla andra drog ut, sen ångrade jag mig och blev deppig. Jaja.

A picture of you truly being yourself:

Den här bilden är så bra, för det är liksom ögonblicket precis efter vi gjort nån töntig Victoria Beckham-min eller nåt. Inga poser. Bara vi.

The most recent picture of you:

Fast jag tycker inte att jag ser ut sådär. Men det gör jag, uppenbarligen.

A picture of you being ridiculous:

Sandra och jag i pandabattle. Och jag har en sjuk jävla utväxt, det är också ganska ridiculous.

A picture of you showing off a new haircut/color:

Back to blonde, i höstas.

A picture of a time in your life that's over, but you wish it wasn't:

Sista dagen som hv3. Jag tror alla längtar tillbaka. Bästa klassen, finaste brudarna. Love ya.

A picture of a time in your life that's over, and you couldn't be more thankful that it is:

Högstadiet. Burr.

A picture of you when you were anything but happy:

I somras. Ont i hjärtat, jätteont.

A picture of you that you had no idea was being taken:

Byxlös i pojkvänssäng. Kanske lite pinigt att lägga ut i bloggen, vad vet jag. Äsch.

A picture of you when you were a different person than you are now:

16 år. Ack så liten och oförstörd (eller nåt). Bodde kvar ute i Vä och visste inte särskilt mycket om nånting, egentligen.

A picture of you with someone you love:

Mamma. <3

A picture of how you'd like the world to see you:

FUCK YOU, I'M GORGEOUS! Ungefär.

A picture that describes how you'd like to spend every day:

I ett lyckorus mitt bland en dansande folkmassa framför nåt härligt band. Gärna i solen. Detta är från Siesta 2006, när Timo spelade för oss.

A picture of a time when everything was changing:

Dom sista veckorna innan studenten. Upplösningskänslor. Förväntan blandat med ångest, glad och ledsen på samma gång. Fina dagar.

A picture that makes your heart hurt:

För att jag kommer ihåg hur jag mådde och hur jag tänkte när den här bilden togs. Aj.

A picture that makes your heart smile:

Min finaste lilla Pepsikatt, mjau.

A picture of one of the best nights of your life:

Ja herregud vad jag tjatar om Håkan-spelningen, jag vet. Men det var så fruktansvärt fint så jag vet inte vad. Faktiskt.

Inga kommentarer: