tisdag 4 mars 2008

Good, good, good, good vibrations

Idag fick vi studentmössorna och det är fucking tre månader till 5:e juni. Jag har bara lite framtidsångest. Jag vet väl ungefär vad jag vill göra, det gäller bara att få ihop allt på ett bra sätt. Det kan bli lite knivigt, men vem har sagt att livet ska vara som en Beach Boys-låt hela tiden?

På fredag ska jag hålla ett tal, ett tal om att förverkliga sina drömmar. Känns skitsvårt, även fast det är runt just det ämnet de flesta av mina tankar rör sig just nu. Det är bara så jäkla svårt att sätta ord på det, och sen att folk ska fatta vad jag menar också. Inte ens jag fattar vad jag menar hälften av tiden.

Men imorgon ska jag iallafall träffa Robin och ibland undrar jag hur det hade gått med mig om jag inte haft honom. På riktigt.

Och på lördag ska Rebecka flytta hem! Var och tittade på hennes nya lägenhet igår, jag dog. Galet fin. Ska bli fint att ha en storasyster around igen.
Puss.

Inga kommentarer: