lördag 29 mars 2008

Det är något fel på min näsa

Eller bihålorna kanske. De täpps igen av torkat snor (obs: äckelvarning) hela tiden och om jag försöker snyta ut det går allt åt helvete och jag får näsblod. Ingen ultimat situation direkt. Däremot har de senaste dagarna varit härliga som få:

Onsdag: Jag och Robin var i Helsingborg och (jag) shoppade loss på Väla. En skitsöt brun klänningsgrej, en röd tischa med en uggla på och lite smink. Bra grejer. Och puss på min finfina man som följer med fast han är tämligen ointresserad av shopping. (Aj löv joo, joo löv mii... lalala)

Torsdag: Jag var på anställningsintervju på Charlottesborgshemmet. That's right, jag ska (kanske) jobba med oldies i sommar. På natten i och för sig, men om de vaknar så är det jag som gör en liten nattmacka eller byter blöja åt dem. På studs! Om jag får jobbet det vill säga. Woho.

Fredag: Jag passade Rebeckas lägenhet från torsdag till idag, Robin kom över och vi hade myskväll med Tjenare Kungen, kebab och lööööve. Grannen hade fest och spelade Knocking on heavens door på gitarr. Orginellt.

Idag kom jag hem till en tom mamma-lägenhet, så kvällen ser väl ganska händelselös ut. Ska kolla på mina älskade Vänner-avsnitt (snart klar med säsong 6), koka några koppar te och fundera lite över livet. Eventuellt mata katten innan hon får frispel.

Tjarå!


Inga kommentarer: