söndag 25 november 2012

tja.



1. Här står jag i mitt badrum och är nöjd med sminket, därav foto (det blir man ju inte alltid lix).
2. Annars FORSKAR jag dagarna i ändå. Forskning i det här fallet innebär att läsa QX så det hade ju onekligen kunnat vara tråkigare. Fast jag ska ärligt erkänna att alla bögar börjar gå mig lite på nerverna, men så får man väl inte säga i det här jävla landet. Är inte homofob (än) så keep your knickers on.
3. Denna FORSKNING har påverkat min musikkonsumtion å det grövsta. Har idag lyssnat på Eurovision 2012-spellistan på repeat, favoriterna (förutom Loreen OBVIOUSLY) är Turkiets båtlåt och Norges Eric Saade-kopia.
4. Den oändliga jakten på körkortet (premiär juldagen) börjar närma sig slutet, det är vi alla mycket tacksamma över (jag, och... eh ja, mest jag skulle jag tro. Kanske min körskolelärare också, hon lär vara trött på mig vid det här laget). Ska bara bli godkänd på alla proven och ta ett fult foto sen kan jag köra alla världens bilar, kul va!
5. Det var väl det. Vet inte riktigt varför det kändes relevant att utforma detta som en lista men det gjorde det. Så. Hejdå.

Inga kommentarer: