onsdag 14 mars 2012

[insert studio laughter]

Får du ibland känslan av att du är med i en komediserie? Jag med! Oftast i en sitcom av "Vänner"-typen.

Exempel: Jag hade varit och handlat och kom ut från affären (för att göra den här historien NÅGOT mer nyanserad kan vi säga att jag såg ut lite som Rachel Green just då). Vid cykelstället stod en man med en sån där tight cykeloutfit på sig. Han hade visst mörkt, lockigt hår också. Kombinationen tight cykeltrikå + mörkt, lockigt hår var, något oväntat, en grej som tilltalade mig visuellt. Jag tyckte helt enkelt att han såg bra ut.

Sen hände följande. Killen satte höger pekfinger mot höger näsborre, tog sats och och FRÄSTE högljutt ut en enorm snorboll som landade på asfalten mellan oss.

Man kan säga att illusionen bröts en aning

Inga kommentarer: