måndag 30 augusti 2010

LIFE IN KALMAR SO FAR:

Turkos fest. En del. Detta är från Turkossittningen i fredags, imorgon ska vi spela brännboll, tjoho!

Hittning av trasig cykel som sedan blev hyfsat hel cykel till Christian, score! Idag fick jag punka på mitt bakdäck dock. Attans.

Och så här ser det ut i Tegelbyn (vårt hood) när man går ut på nattpromenad en lördagskväll. Myspys! Gillar det här stället.

Så, ja. Det är alla tiders här tycker jag. Idag blev vi uppropade och på onsdag har vi första föreläsningen. Life is goooood (förutom punkan på cykeln, ska säga till C att gå upp och kolla om grannen ovanpå är hemma än så att han kan låna hans skiftnyckel-something-something och laga den), och igår köpte jag mina första nudlar. Studentpoäng!

1 kommentar:

Jessica sa...

Låter härligt!
Ser fint ut i området där du bor, har bara hört gott om det av min kusin :)