onsdag 4 augusti 2010

KARMAKONTOT

När jag gick hem från jobbet ikväll var himlen täckt av ett flera hundra meter långt band av svarta fåglar som bara flög och flög och aldrig tog slut. Nu sitter jag här och nojjar lite över att det kanske var något slags omen eller så, ett tecken på att något dåligt ska hända. Det känns faktiskt nästan lite logiskt om det skulle vara så, för när jag tänker efter så har mitt liv varit sjukt jävla bra det senaste året. Jag har varit på mitt livs resa, hittat the one (lökigt med sant) och kommit in på en utbildning jag är ruskigt pepp på. Det känns ju lite som att man kommer behöva betala tillbaka för eller senare. Scary stuff.

Igår var jag och Christian förresten uppe och kröp rundor i tornet i kyrkan i Åhus tillsammans med kyrkoherden och ett random par från Karlstad, inga konstigheter. Nu ska jag äta en jordnötssmörsmacka och dricka oboy. Godnatt!


Ps. Har gjort om bloggen. Vet inte om jag gillar't än. Vi får se. Ds.

Inga kommentarer: