tisdag 1 juni 2010

EG MÅ HA, EG MÅ HA SOLBRILLOR PÅ!!

Hej hopp, snabb update här medan Christian trimmar skägget (brukar ta ungefär tre år, så vi hinner nog): Är hemma från den kallaste Siestafestival jag någonsin upplevt, men det gjorde ingenting för samtidigt var det utan tvekan den fetaste lineupen av band jag varit med om. Teddybears. bob hund. Familjen. The Hives. Röyksopp. Sjukt gött alltihopa. Dansade även röven av mig till Babylove and the van Dangos, blev nyförälskad i Timo Räisänen och upptäckte att [ingenting] är rätt goa ändå. Härligheter! Fast jag vet inte, jag tror jag känner mig lite smått färdig med Siesta nu. Har varit där fem år i rad, och de två senaste har jag utan tvekan varit ett par år över medelåldern. Så, om de inte bokar något helt extremt nästa år så tror jag att jag lämnar över till ungdomarna nu. Go nuts kids!

(Fler bilder kommer förresten, när Line har skickat de i sina "puljor" som hon uttryckte det. Tills dess får ni nöja er med den hära, herr och fru campare med Åhusfältets antagligen största tält med minst boende i. Detta var förövrigt enda shortstillfället jag hade under hela festivalen, och det varade i ungefär tio minuter. Göttkött.)

Inga kommentarer: