onsdag 26 maj 2010

VAD JAG PYSSLAT MED SEN SIST:


Firat min lilla mormor på hennes 90-års dag tillsammans med hela tjocka släkten, söta kusinbarn och massor av mat. Fint!


När vi kom blev det kvällspromenad i fina färger. Också fint!


I måndags rände vi runt på stan för att försöka hitta jobb åt Christian, gick hyfsat faktiskt. Nu håller vi tummarna (eller kryssar fingrarna, beroende på vilket språk vi pratar)!


Jag ville veta hur mina kinder ser ut när jag blåser så det låter som någon fiser jättehögt på Christians mage (jag är sjukt mogen, ja), så jag tvingade Sandra att ta ett kort. Kom fram till att det ser ganska kul ut, kanske till och med lite snuskigt om man har sådan fantasi. Anyhooo.


Hängde på Barbacka en stund och kollade på en fotoutställning folk från Ljud och bild-skolan hade, Sandra hade varit modell på två bilder och var snygg som få. Sen hämtade vi allehanda festivalprylar hemma hos mamma (sovsäck, liggunderlag och våtservetter), för att vara redo inför imorgon. Siesta baby! Pepp.

Inga kommentarer: