söndag 11 maj 2008

Helgen vecka nitton

Efter en lång men rolig första APU-vecka i Vinslöv var helgen ganska (mycket) efterlängtad. Min superromantiska pojkvän mötte mig i Vinslöv efter jag hade slutat, sen tuffade vi hem till honom, åt middag och han somnade framför Run Fatboy, Run (fin brittisk film).


Sommar i maj.

Igår skulle vi egentligen åkt in till stan, jag måste köpa skor och skit till studenten, men vi kom fram till att det var sommar så vi åkte till stranden (10:e maj!!) istället. Sjukt gött. På kvällen var vi bara hemma och myste, jag somnade när det stod 1-1 i hockeyn.


Min bästis på Näsby.

Idag åkte jag hem till Österäng, sen ringde Rebecka och tyckte att mamma skulle hämta mig och släppa av mig hos pappa så jag kunde cykla hem hennes cykel till henne. Så det gjorde jag. Jag cyklade förbi en elefant.


När jag kom hem hade mamma köpt en hortensia. En rosa.
Då blir man glad.

Inga kommentarer: