onsdag 29 januari 2014

lista hihihiui

Hur såg du ut för prick ett år sedan?
Svårt att veta PRICK va men det här nog typ ett år sen. Filen heter "nydumpad" på min dator, ehehe.

När vaknade du imorse?
Haha alltså. Vi sov typ till tolv. Herregud inte ok.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Åhnej jag är förkyld.

Har du ringt någon imorse, vem och vad sa ni?
Nej har inte ringt nån idag, men mamma ringde mig. Vi pratade bland annat om att jag hade fått ett brev från försäkringskassan, urgh.

Vilket humör är du på?
Ganska bra, lite ångestriden över brist på sysselsättning och ekonomi men ändå med viss tillförsikt inför framtiden. Eh.

Har du ont nånstans?
Halsen pga annalkande förkylning och ryggen pga för mycket sömn och ingen träning :(

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Kanske kanelbullar. Eller min supergoda veggolasagne. Eller massa godis.

Vad köpte du då du drog ditt kort senast?
En skitfin ljusslinga med bollar med tassels på från Myrorna.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Jag minns att jag brukade hänga på en sida som bestod av kattbilder och kattfakta och sånt nån gång i slutet av 90-talet. Typ www.katter.se, haha.

Vad ska du göra ikväll?
Duscha och sen kolla på Jills veranda med Kakan. Ojoj sicken kväll!

Vilken var den första låten du satte på idag?
Peace N Luv med Håkan. Sedan resten av albumet, sen var jag redo för långpromenad i Hagaparken.

Vad gjorde du för en vecka sedan, vid den här tidpunkten?
Jag var på kompisdejt med Martina och drack vin vid Mariatorget. Kompisdejt = dejta någon för att se om man ska bli kompisar, typ det bästa någonsin!

Vad har du på dig idag?
Nu är det kväll så nu har jag hemmakläder i form av mjukisshorts och tshirt samt glasögon och strumpor med Bamse. Men förut hade jag byxor på mig, wow!

Och helgen då, hur blir det med den?
På fredag ska jag på jobbintervju, wawawiwa. Och på lördag ska jag och Gustav se Veronica Maggio! Det blir göj.

Inga kommentarer: