onsdag 22 maj 2013

lista igen!!!

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?

En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara
Med tillhörande kaninlampa.

Det absolut sorgligaste som hänt dig i år
När det tog slut.

Det absolut roligaste som hände förra året
Kanske Pride? Det var väldigt roligt i alla fall, måste göra fler gånger. En fest för kärlek och frihet liksom, de två bästa sakerna i livet!

Senaste tre sms:en
"Beror ju på hur stort släpet är"
"Du kan nu checka in på SK1128..." osv osv
"Haha, jag är så jävla dålig på att dubbelkolla nu för tiden... :) Den heter din nåt klädmärke typ..."

Aktuell obsession
musik: http://www.youtube.com/watch?v=Z11GWaf6X8c&noredirect=1 VÄRLDENS BÄSTA LÅT, skojar inte. Finns inte på spotify så jag loopar den på youtube hehe.
tv-serie: Arrested Development.
kläder: Mina svarta fladderbyxor. Eventuellt det bästa plagg jag nånsin ägt.
mat: Potatis- och purjolökssoppan jag gjorde igår, blev så satans god. Tips: i med senap. Omnom.

Drömkille/tjej
Typ. Fast inte i verkligheten naturligtvis.

Bild från den bästa himla festen i ditt liv
Alltså har ingen sån på rak arm men när jag var i Edinburgh med Hanna och Carro var vi bland annat på en hemmafest med amerikaner, det bjöds på äkta collegeöltävlingar och var allmänt konstigt men fint. Obs: alla hade skorna på sig inomhus vilket vi ifrågasatte. Förklaringen var: "but the floor is so dirty". You don't say.

Ett jobb du inte kan tänka dig
Restaurangbranschen.

En (1) sak du stör dig på hos andra
Folk (män) som sitter bredbent på bussen/tåget/baksätet i en bil/varsomhelst. De har storhetsvansinne och borde skärpa sig, alternativt börja cykla till platser de vill besöka.

En (1) dålig sida hos dig själv
Har ju någon form av socialt handikapp. Kan inte samtala med frisörer till exempel. Men det blir bättre med åren det där.

Bild på dig för exakt fyra år sen
Maj 2009. Innan det mesta roligt i livet hade hänt men ganska glad ändå.

En maträtt du är sugen på just nu
Har ganska ont i magen, så just nu inget. Men annars är jag oftast sugen på nån form av pasta eller grejer med ost. Pasta med ost = optimalt.

Din plan för helgen
Ska till Stockholm och förhoppningsvis gå på gröna lund för första gången, woop! Och träffa min favoritperson. Bra saker.

C'est tout!

Inga kommentarer: