torsdag 27 december 2012

de bästa bilderna i min random-mapp:

 En JÄTTErolig bild på Henrik och Hanna som jag av någon anledning har sparat (antagligen för att den är JÄTTErolig).

 Katthumor. The best.

 Som sagt.

 Från Pride i somras. Vi valde att hylla homosarna genom att klä ut oss till fjärilskaptener. Seems legit.

 Albert Einstein i fluffiga tofflor.

 Världens första gaytidning. Tysk och stilig.

 Åh de är så sjuttiotaliga och snygga! Ska döpa min framtida son till Sonny.

 En motivationsbild jag brukar titta på i tentatider.

 Bästa Iggy Pop. Hey girl.

 Vad är det där mörka mellan Sydkorea och Kina, undrar man kanske. Det är Nordkorea. Där har de inte så många lampor.

 Pretty in Pink.

 Lite datingtips för silly girls från, tja, 40-talet kanske. Läs och lär tjejer.

 JA KATTHUMOR ÄR KUL.

Och här är jag som South Park-figur. Typ. Det var allt, god fortsättning!

Inga kommentarer: