torsdag 11 augusti 2011

NÅGRA AUGUSTIAR


 2006. Började tvåan och bodde fortfarande tillsammans med världens bästa kattkompis hemma i huset i Vä.


2007. Var 18 och fotade grainiga emobilder föreställande mina fötter, alternativt blommor med ditsprutade droppar på.


2008. På Malmöfestivalen, suktandes efter Timo Räisänen. Inga konstigheter, och Line hade bimbobloggen, vad den nu hette. Bimbo-Line?


2009. Nedräkning och extrempepp inför Australien. Blond också ja, just det.


2010. Så kom man hem med den bästa souveniren man kunde tänka sig. <3


2011. Leker i nya hemstaden och livet är oftast som det ska.

Frågor på det?

2 kommentarer:

Line sa...

Ja! Bimboline hette den! och oj vad ofin jag var då, inte konstigt att jag får ligga med fler nu, lol, skoja. inte. nær kommer ni till Oslove? 3

Maria! sa...

haha visst är det skönt att slippa vara halvful nittonåring längre!
ja du, när gör vi det egentligen? vi borde verkligen göra det snart, men if all else failes så ska ju christian plugga i oslo hela vårterminen nu i tvåan, så då lär jag ju vara där mest hela tiden tänker jag. eller så! saknar dig :*